0 item:
 x 

Az ön kosara üres!

Kosár

Garancia

Ezt a készüléket keresem!

Minden termékünkhöz teljes körű hivatalos magyar garanciát biztosítunk!


A webáruházunkban kizárólag olyan terméket forgalmazunk, amely megfelel a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak és minden termékünket a magyarországi márkaképviseletektől szerezzük be.

Tehát a teljes körű magyar garanciát a gyártók magyarországi importőrei biztosítják, igy meghibásodás esetén közvetlenül lehet a márkaszervizekhez fordulni A meghibásodott rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb nagy háztartási készüléket nem kell visszavinni a kereskedőhöz, hanem azokat lehetőség szerint a helyszínen javítják a márkaszervizek, tehát javítás céljából nem kell külföldre szállítani a készüléket.
Ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák, vagy ha nem javítható, akkor a szakszerviz által kiállított csereigazolás birtokában új készüléket tudunk biztosítani. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat.

Ennek pontos feltételeiről, kérjük minden esetben tájékozódjon az adott márka honlapján. A regisztrációt csak a vevő tudja elvégezni, ezért ennek elmaradása is a vevő felelőssége.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a végszámla és a jótállási jegy dátuma. Szakszervizes beüzemelés esetén a beüzemelés dátuma, amennyiben az a vásárlástól számított 6 hónapon belül megtörténik.

A jótállásnak nem feltétele a márkaszerviz által történő beüzemelés, de az üzembe helyezés köteles direkt bekötésű készülékeket kötelező engedéllyel rendelkező szakemberrel beköttetni, akinek ennek tényét a jótállási jegyen aláírással, a bekötés dátumával és a kért adatok hiánytalan kitöltésével, bizonyos esetekben pecséttel hitelesítenie kell.
Egyes márkák a nem márkaszervizes bekötés esetén csak a törvényileg előírt 1 év jótállást biztosítják az egyébként vállalt hosszabb jótállás helyett az üzembe helyezés köteles direkt bekötésű termékekre. Ezért kérjük, az Ön biztonsága érdekében a bekötés előtt figyelmesen olvassa el a jótállási jegyet.

Amennyiben nem a márkaszerviz köti be a készüléket, a helytelen bekötésből adódó meghibásodás esetén a gyártó nem javítja garanciálisan a készüléket. Ilyen esetben a bekötést végző szakember kötelessége megtéríteni a kárt.
A márkák gyakorlata eltér abban, hogy a garancia érvényesítéséhez mire van szükség. Van aki csak a számlához, és van aki csak a jótállási jegy meglétéhez ragaszkodik. Van azonban olyan is, aki mindkettőhöz. Blokk esetén a készülék beazonosításhoz szükséges a megrendelőlap megléte, viszont a regisztrációhoz kötött garanciákhoz minden esetben szükség van a számlára.

Céges számlára történő vásárlás esetén a törvény nem kötelezi a gyártókat a fogyasztókra vonatkozó jótállási feltételek biztosítására, de ettől a fogyasztó javára eltérhetnek! Ipari felhasználás esetén nem vállalják a jótállást!
Fontos megjegyezni, hogy egyre több márka esetén az alapgarancián túl, akár több év plusz garancia is érvényesíthető a forgalmazó weboldalán történő regisztrációval. A plusz garancia lehet teljes körű, korlátozott, funkcionális vagy alkatrész garancia, illetve bizonyos főegységre (pl. motor, kompresszor) vonatkozó.

Egyes gyártók bizonyos termékeikre 1-től, akár 10 évig terjedő plusz garancia vásárlására is lehetőséget adnak.
A jótállási jegyet a legtöbb cég nem tudja pótolni és ha mégis, akkor előfordul, hogy fizetni kell érte! Ezért kérjük, fokozottan ügyeljenek a megőrzésére.
A garanciális problémával a készülék jótállási jegyén feltüntetett, a területileg legközelebb eső szervizhez vagy a márka ügyfélszolgálatához kell fordulni. A szerviz intézkedik a készülék mielőbbi javításáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben, pl. alkatrészhiány, hosszabb is lehet. A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt .

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét

Ha egyértelműen rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor azonnali cserét biztosítunk. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor cégünk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni. Amennyiben a jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, kérem, érdeklődjön az ügyfélszolgálaton.

kapcsolat

SVEA Konyhastúdió

H-1036 Budapes, Lajos u. 78.

H-P: 10h-18h| Szo: 10-14

Tel:+36 30/350-6096
      +36 30/336-2560

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

közösségi csatornáink

Facebook

Instagram

Még nincs fiókod? Regisztrálj most!

Jelentkezz be a fiókodba