0 item:
 x 

Az ön kosara üres!

Kosár

GYIK

Vásárlással és rendeléssel kapcsolatos kérdések

Lehet-e regisztráció nélkül vásárolni?

A rendelés elküldéséhez nincs szükség regisztrációra. Érdemes azonban regisztrálni, mert egy későbbi megrendelés esetén nem kell újra megadni az adatait, illetve szerkesztheti a számlázási és szállítási adatokat és látja a korábbi megrendeléseit is.

Hogy adhatom le online a rendelésem?

Ha online vásárol a rendelését a www.beepithetogepek.hu online felületén tudja leadni cégünk felé. A termékeket a kosárba helyezés gombbal tudja kiválasztani és ezután a pénztárnál a számlázási és szállítási adatok megadását követően tudja véglegesíteni a megrendelését.

Lehetséges e-mailben vagy telefonon is rendelni?

Igen, lehetséges. Telefonos vagy e-mailes egyeztetés után küldünk egy megrendelőlapot, és annak elfogadásával is lehet rendelni. E-mailben történő megrendelés esetén is szükséges megadni a telefonszámot, amin el tudjuk Önt érni.

Kit kereshetek, ha elakadok a megrendelési folyamatban?

Ügyfél szolgálatunk hétfőtől – péntekig 10:00-18:00 óra közt szombaton 10:00-14:00 óra közt áll rendelkezésére a kérdései megválaszolásában. Elérhetőségeinket megtalálja a kapcsolat menüpont alatt.

Hol lehet átvenni személyesen a megrendelt árut?

Raktárunk címe: 1201 Budapest, Vágóhíd u. 55. Pofém Bt.

Az üzletben való átvételre csak egyedi megbeszélés alapján van lehetőség, ezzel kapcsolatban, kérjük, egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.

Külföldről vásárolhatok-e?

Igen, lehet vásárolni külföldről, de egyelőre csak a saját szállítás lehetséges.

A honlapon szereplő árak az ÁFA-t tartalmazzák?

Igen, a honlapon szereplő árak tartalmazzák a 27 % ÁFA-t.

Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?

A belépés menüben kattintson az "elfelejtett jelszó" linkre, adja meg az e-mail címét és a rendszer automatikusan küld egy új jelszót.

Kérdések a fizetéssel kapcsolatban

Milyen fizetési módok közül tudok választani?

Az üzletünkben készpénzzel lehet csak fizetni. Lehetőség van előre utalásos fizetésre, vagy házhoz szállítás esetén lehet készpénzzel vagy bankkártyával fizetni.

Utánvétes fizetési mód választásakor a csomag átvételekor kell kiegyenlítenie a szállítónak a rendelés összértékét a számla alapján.

Átutalás esetén, amint megérkezik számlánkra az összeg, telefonos egyeztetést követően kiszállítjuk a rendelt terméket, vagy átveheti üzletünkben.

Fizethetek kártyával a futárnak?

Nem, a futárnak csak készpénzzel lehet fizetni.

Átutalás esetén milyen bankszámlára utaljam a pénzt?

SBERBANK 14100206-32957760-76000002

Az Ön e-mail címére mindig elküldjük a díjbekérőt, amelyen szintén szerepel a bankszámla számunk.

Kérjük, az összeg utalásakor ne felejtkezzen el a felmerülő szállítási díjról.

Garanciával kapcsolatos kérdések

Meghibásodott a készülékem mi a teendő?

Ha meghibásodott a készüléke, keresse fel a lakóhelyéhez legközelebb eső márkaszervizt, amelyek listája megtalálható a garanciajegyen. Ügyfélszolgálatunk is készséggel áll rendelkezésére.


Hol kell intéznem a garanciát?

A garanciális ügyintézést minden esetben a szakszerviznél kell bonyolítani. A szakszervizek listáját megtalálja a jótállási jegyen.

Csereutalványt kaptam, mi a teendő?

A kapott csereutalványt kérjük személyesen vagy postán visszajuttatni az üzletünkbe (SVEA Hungaria Kft. 1036 Budapest, Lajos u. 78.). Mivel az utalvány egy készpénzt helyettesítő okirat, és nincs mód a pótlására, ezért kérjük, ajánlott levélként küldeni.

Mi ennek fejében tudjuk megrendelni a cserekészüléket, illetve amennyiben nem lehetséges a készülék cseréje, visszafizetjük a régi készülék árát.

Mi a teendő, ha nem kaptam jótállási jegyet?

Ha nem kapott készülékéhez garancia jegyet, kérjük, 24 órán belül jelentse be ügyfélszolgálatunkra a 06-1/250-6907, 06-30/336-2560 számon, vagy írjon nekünk az info@beepithetogepek.hu címre. A későbbiek folyamán több márkánál is a jótállási jegyet nem, vagy csak külön díj ellenében tudjuk pótolni.

Van lehetőség személyesen is megtekinteni a termékeket?

Bemutatótermünkben gépekkel, mosogatótálcákkal, kiegészítőkkel berendezett konyhák vannak kiállítva, ezeket a termékeket lehet megtekinteni. Valószínűleg van valami hasonló kiállítva, mint amit Ön keres és katalógusból megmutatva szívesen állunk rendelkezésére szaktanácsunkkal. A rengeteg márka több ezer termékének a kiállítására még egy nagyáruházban sincs lehetőség

Hova fordulhatok panaszaimmal, kérdéseimmel?

Panaszaival, kérdéseivel hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-1/250-6907, 06-30/336-2560 számon, vagy írjon nekünk az info@beepithetogepek.hu címre.

Szállítással kapcsolatos kérdések


Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Ezeket az információkat, kérjük, tekintse meg a Szállítás menüpont alatt.

Milyen esetben díjmentes a szállítás?

Ezeket az információkat, kérjük, tekintse meg a Szállítás menüpont alatt.

Személyesen szeretném átvenni megrendelésem, mikor lehetséges?

Raktárunk H-P-ig 6.30-14.00-ig tart nyitva, pénteken 6.30-13.00-ig. Az üzletünk H-P-ig 10.00-18.00-ig, szombaton 10-13 óráig.

Mennyi időn belül kerülnek kiszállításra a megrendelt termékek?

A raktáron levő termékeket 2-5 munkanapon belül szállítja a futárszolgálat. Az előrendelésre kerülő termékek szállítási határidejét a beszállítónk készlet állapotától függően mindig visszaigazoljuk, és egy Önnel egyeztetett időpontban szállítjuk. Lehetőség van egy későbbi időpontra is kérni a termékeket, például, ha egy konyha beépítéséhez szeretné a szállítást igazítani, ebben az esetben egy megrendeléskor egyeztetett időpontig díjmentesen tároljuk a készülékeket.

Külön díj ellenében Budapesten és vonzáskörzetében órapontos szállításra is van lehetőség, ebben az esetben nem gyűjtőfuvarral történik a szállítás, hanem egy külön autó viszi a termékeket.

Hogyan történik a kiszállítás?

Futárszolgálattal, vagy felár ellenében külön gépkocsival.


Mi a teendő, ha szállítás során megsérül a készülék?


Ha a csomagoláson szemmel láthatóan olyan külsérelmi nyomok vannak, amelyekből feltételezni lehet, hogy a termék is megsérült, akkor nézze meg, hogy valóban sérült-e a termék. Ha igen, ne vegye át és kérjük jegyzőkönyvezni a szállítólevélen még a futár jelenlétében. Ha a termék nincs megsérülve, akkor át lehet venni, de a külsérelmi nyomot ebben az esetben is célszerű rögzíteni a szállítólevélen. Ha a csomag sértetlen, a készülék belül mégis sérült, akkor azt 24 órán belül jelezze ügyfélszolgálatunknak. A csomagoló anyagot semmi estben se dobja ki, mert nem fogja tudni igazolni a külső sértetlenséget.

Mikor szállítja házhoz a csomagomat a futárszolgálat?


A futár a feladást követően 2-5 munkanapon belül 8:00 és 17:00 között kísérli meg kézbesíteni a csomagot. Természetesen nem érkezik a futár váratlanul, hanem a fuvarlevélszám alapján nyomon követhető a csomag, illetve telefonos értesítést is küld a futárszolgálat a csomag állapotáról. Amennyiben ez bármilyen okból nem sikerül (pl. a megrendelő nem tartózkodik a megadott címen, vagy a futár nem találja meg a címet), akkor a futár telefonon felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot és egyeztetnek egy időpontot. A futár a kiszállítást kétszer kísérli meg.

Honnan tudom, hány órakor érkezik a futár?


A futárszolgálat telefonos értesítést küld a várható érkezésről és általában érkezés előtt kb. 1 órával is felveszi a címzettel a kapcsolatot.

Kiszállítással kértem a terméket, de nem mindig vagyok otthon, hogyan tudom átvenni?

Futárszolgálattal dolgozunk, ők hétköznap 8-17 óráig szállítanak, és érkezés előtt kb. 1 órával szokták keresni a címzettet, hogy ha valaki nem tartózkodik otthon, tudjanak egyeztetni. Célszerű azonban olyan címet megadni - akár munkahelyit is -, ahol napközben megtalálható valaki, aki átveszi a csomagot. Amennyiben nem találja a megadott szállítási címen a futár felhívja Önt, vagy értesítőt hagy egy telefonszámmal, melyen 5 napon belül újabb időpontot egyeztethet a futárszolgálattal.

Tud a futár valamilyen elismervényt adni az átvett utánvét igazolására?

Igen, a futár minden esetben ad elismervényt az összeg átvételéről.


Lehet időpontot egyeztetni a futárszolgálatnál?

Mivel a futárnak egy nap alatt nagyon sok címre kell szállítania, a futárszolgálat nem tudja garantálni, hogy a megrendelő által kért időpontban viszi házhoz a csomagot. Mi ügyfeleink kérését szívesen ráírjuk a küldeményre (pl.13:00 utáni szállítást kér), azt azonban, hogy a futár a kérésnek megfelelően tud eljárni, nem tudjuk garantálni. Érdemes ilyenkor a kiszállítás reggelén (10 óra után) érdeklődni az ügyfélszolgálatunkon, vagy a csomagszám alapján egyeztetni a futárszolgálattal.

kapcsolat

SVEA Konyhastúdió

H-1036 Budapes, Lajos u. 78.

H-P: 10h-18h| Szo: 10-14

Tel:+36 30/350-6096
      +36 30/336-2560

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

közösségi csatornáink

Facebook

Instagram

Még nincs fiókod? Regisztrálj most!

Jelentkezz be a fiókodba